ErgoFit texturované tělo zlepšuje uchopení. Menší průměr pro lepší kontrolu a přehmat na řidítka.
umožňuje precizně nastavit polohu páky dle osobních potřeb a parametrů.
Technologie SRAM X-SYNC™ je založena na střídání „širokého zubu“ s „ úzkým zubem“ na převodníku. Zároveň zuby přesně dosedají na vnitřní a vnější články řetězu.
Vyšší a hranaté zuby zapadají do řetězu rychleji než tradiční trojúhelníkové zuby.
Široké a rovné zuby zajišťují spolehlivé vedení řetězu.
Ostrý a rovný profil zubů ve spojení se zaobleným zkosením na hranách převodníku snižuje vychýlení řetězu. Speciální tvarování umožňuje lepší čištění.
Zajišťuje napínání řetězu a eliminuje bouchání přehazovačky a prověšení řetězu.
Mechanické zajištění polohy vodítka pro snadnější sundání zadního kola.
snižuje nechtěné řazení a plácání řetězu.
Rychlejší a přesnější řazení díky větší horní kladce, která udržuje stejnou vzdálenost mezi řetězem a kazetou.
konstrukce řetězu: silnější, přesnější a lehčí .
Konstrukce MINI CLUSTER™ spojuje 3 pastorky vyfrézované z jednoho kusu oceli a dalších 8 jednotlivých pastorků. kazeta je lehká, pevná s rozsahem 10-42.
pro precisní a přesné řazení na 11-rychlostní kazetě. Nulová ztráta chodu páčky pro nejrychlejší zařazení.
pro lepší přenos a využití síly přenášené z kazety. Pevnější napojení kazety. Díky XD™ driver body SRAM zajistil jedinečné universální napojení pastorků s méně než 11 zuby.
speciální přepákování.
Nový systém vyžaduje méně síly ke stisku brzdové páky. Menší prodleva mezi dolehnutím destiček na kotouč. Nový systém vyžaduje méně síly ke stisku brzdové páky. Když destičky dosednou na kotouč, síla se změní a nemáte ten „brzdím/nebrzdím“ pocit.
Vyrovnávací nádobka brzdové kapaliny nabízí jednoduchý a bezporuchový způsob uchování brzdové kapaliny. Zároveň nabízí oboustranné umístění páky — můžete zaměnit páky na řidítkách pravou za levou a obráceně.
Jde o jednoduché nastavení na páce bez nutnosti seřizování brzdových destiček. Zároveň si můžete nastavit obě páky tak, aby reagovaly naprosto stejně.
Nová brzdová páka SRAM má předělaný design, s přepracovanou vyrovnávací nádobkou a novým těsněním nazývaným Pure. Gumové těsnění pod víčkem je přímo navrhnuté tak, aby pomáhalo odsávaní vzduchu z těla páky a přenášení tlaku kapaliny jak je třeba.
SRAM DirectLink konstrukce páky zajišťuje okamžitě znatelný pocit brzdění hned v momentu kdy zmáčknete páku. Dává přesnou kontrolu nad brzděním.
Plynulý chod po celou dobu jízdy
Lehčí než předchozí tlumící systémy
Snadná údržba
PATENTOVANÁ “TORQUE TUBE” TECHNOLOGIE
Větší průměr, nedělená osa
Zvyšuje torzní tuhost
Citlivější a přesnější při brzdění
Umožňuje rychlejší reakci a návrat do původní polohy. Kolo pak lépe kopíruje terén.
pro SRAM RED, Force, Rival a Apex 2x10, 11 převodníky. Nabízí větší rozsah řazení NEŽ PŮVODNÍ 3X9, 10, rychlejší přechody mezi dvěma převodníky i pastorky na kazetě. S celkově výrazně nižší váhou.
Systém navádění řetězu mezi převodníky umožňuje plynulé řazení při jakékoliv rychlosti. Nová geometrie převodníku, kde zuby převodníků perfektně navádějí řetěz ve více bodech pro rychlejší přechod mezi převodníky.
Zefektivňuje jízdu v nejnáročnějších terénech. Umožňuje plynulý záběr i v prudkých, technicky náročných sjezdech nebo stoupáních.
Ovládání vidlic s rychlou reakcí díky kompletně utěsněnému hydraulickému tlačítku pro jednoduché zmáčknutí/vymáčknutí palcem. Zmáčkni pro otevření. Zmáčkni pro uzavření.
Kompletně přepracovaný systém tlumení pro RS-1. Zahrnuje Rapid Recovery, Dig Valve technologie. Plynulý chod po celou dobu jízdy. Lehčí než předchozí tlumící systémy, snadná údržba.
Nově vyvinutý píst v odskoku, který usměrňuje míru tlumení v rychlých nárazech i pomalých hupech a kontroluje tlak oleje pro správnou absorpci nárazu. Přepracovaný píst umožňuje využití technologie Rapid Recovery.