Pirelli představuje nový P ZERO Race TLR, nejrychlejší bezdušový plášť z řady plášťů pro silniční kola

Nová technologie SPEEDCore, díky které je plášť o 24 % rychlejší než jeho předchůdce a snižuje riziko defektu.

Vyrobeno v renovovaném závodě Milano-Bollate.

Pirelli uvádí na trh nový P ZERO Race TLR, bezdušovou verzi svého pláště pro silniční kola. Tento produkt byl přepracován pomocí nových technologií a vyrábí se v modernizovaném a inovativním závodě Pirelli v Miláně-Bollate.

Nový bezdušový plášť Pirelli je nejrychlejší z celé řady silničních kol: tuto funkci vyhledávají nejen amatéři, ale také týmy World Tour, se kterými Pirelli spolupracuje: Trek-Segafredo a AG2R Citroën; nověji také Q36.5 Pro Cycling Team.

P ZERO Race TLR je výsledkem komplexního projektu, do kterého se zapojilo mnoho oddělení výzkumu a vývoje Pirelli, stejně jako týmy, které jej testovaly v terénu: využívá inovativní technologii zvanou SPEEDCore.

Foto: Lina Bo @lina_bo

 

SPEEDCore: zesílená konstrukce

Struktura pláště P ZERO Race TLR obsahuje vzorek pláště vyrobený s formulací SmartEVO, což je špičková směs polymerů vytvořená tak, aby nabízela vynikající přilnavost a nízký valivý odpor. Plášť je ve srovnání se svým předchůdcem uvnitř odlišný: použití nové technologie SPEEDCore zde nabízí nízký valivý odpor a skvělou ochranu proti proražení, čímž zpevňuje plášť – aniž by byl tuhý – díky použití aramidových vláken. Aramid má ve skutečnosti chemicko-fyzikální vlastnosti, které umožňují vysokou odolnost vůči natažení, proříznutí a teplu, čímž zvýhodňují mechanické vlastnosti samotného pláště.

 

Rychlý plášť s velkou odolností a nízkou tuhostí

Tato nová technologie byla vyvinuta díky zkušenostem Pirelli v oblasti gumových směsí pro závodní pneumatiky a umožnila snížit valivý odpor, čímž zlepšila hladký projev tohoto pláště o 24 % ve srovnání s předchůdcem P ZERO Race TLR (Pirelli interní testování prováděné s plášti o rozměru 28-622). Aramidová vlákna se rovnoměrně vážou s ostatními chemickými prvky v kaučuku a homogenně se uspořádají ve struktuře, čímž mají značný vliv na získání lepších mechanických vlastností vyžadovaných pro dosažení malého valivého odporu, velkou odolnost proti proražení a nízkou tuhost. Takže díky SPEEDCore je struktura nového P ZERO Race TLR mnohem pružnější a tenčí než tradiční butylkaučuková vrstva, vyznačuje se zlepšenými charakteristikami mechanické odolnosti ve srovnání s předchozí verzí produktu a je schopna nabídnout lepší úroveň ochrany proti propíchnutí než klasická látková konstrukce (oplet) „od patky k patce“.

Hmotnost, vynikající přilnavost a spolehlivý jízdní projev na suchu i na mokru zůstávají v porovnání s předchozí verzi nezměněny, což potvrzuje zařazení produktu jako spolehlivý a vysoce výkonný všestranný model. Můžeme říct benchmark (srovnávací měřítko) ve své kategorii.

P ZERO Race TLR je již k dispozici v rozměrech 26-622, 28-622, 30-622 (vše také ve verzi ‚Classic‘ s hnědými bočnicemi) a také v rozměru 32-622 s černými bočnicemi. Rozměry 35-622 a 40-622 vstoupí na trh později v tomto roce.

Foto: Chris Auld @cauldphoto

 

P ZERO Race TLR

Použití: výkonnostní kola, okrajově  vytrvalostní (endurance) a časovkářská kola
Sezónnost: jaro, léto podzim, okrajově zima
Konstrukce: 120tpi
Gumová směs: SmartEVO
Technologie: SmartEVO, SPEEDCore, Tubeless-Ready
Rozměry: 700x26, 700x28, 700-30, 700x32, 700x35, 700x40
Doporučená šířka ráfku: 19C (700x26, 700x28), 21C (700x30, 700x32), 23C (700x35, 700x40)
Hmotnost: 275 g (700x26), 295 g (700x28), 315 g (700x30), 335 g (700x32), 355 g (700x35), 375 g (700x40)
Kompatibilita hookless (ráfky bez hrany patky): Rozměry 26-622 a menší NEJSOU kompatibilní s hookless ráfky. Rozměry 28-622 a větší JSOU kompatibilní s hookless ráfky podle standardu ETRTO (5bar/73psi max. tlak huštění).

 

PŘEJÍT NA SILNIČNÍ PLÁŠTĚ PIRELLI >>>

© 2000-2024 Všechna práva vyhrazena, Cyklo Žitný, s.r.o. | Zásady cookies